Orla Kiely

CATALOG ORLA KIELY

ISTORIA BRANDULUI

WWW.ORLAKIELY.COM

Orla Kiely

Lumea creativă a lui Orla Kiely

Orla Kiely și-a început cariera studiind la Colegiul Național de Arte din Dublin. Apoi și-a obținut masteratul de la Colegiul Regal de Arte din Londra. După absolvire, ea a creat o mică colecție de accesorii ce i-au fost comandate de Harrods.

Orla Kiely produce astăzi trei colecții de modă în fiecare an pe care le prezintă la Festivalul de Modă de la Londra. Ea continuă să surprindă și să impresioneze cu prezentările ei atât fanii cât și presa de specialitate deopotrivă. În 2004, Orla Kiely a inițiat o gamă  “pentru acasa”  lucrând cu Heals. Colecția ei cu cei de la Heals a inclus o gamă largă de mobilier, textile și veselă pentru acasă. De atunci, Orla a creat o colecție completă de produse mondene proiectate pentru a da stil, funcționalitate și calitate unei game de accesorii mult dorite și accesibile în același timp.

În 2010 KMI Brands a semnat o licență globală cu Orla Kiely pentru a comercializa și produce parfumuri și produse de piele. Inspirându-se din printurile emblematice al lui Orla Kiely a fost creată o întreagă familie de parfumuri, produse de frumusețe și pentru acasă. Punând o atenție deosebită pe fiecare detaliu de la utilizarea culorilor și a imprimeurilor în design până la găsirea unei arome unice, gama păstrează caracteristicile ușor de recunoscut ale brandului Orla Kiely. Abordarea ușor retro a lui Orla în design creează o anumită nostalgie și familiaritate. Utilizarea culorilor combinate cu printuri distinctive face ca Orla Kiely să fie unul din brandurile cele mai exclusiviste din lume.

Grafică unică și emblemetică.

Înființat în 1995 de o tânără designer de origine irlandeză ca o modalitate de exprimare vizuală a aprecierii pentru modele, culori și texturi, Orla Kiely a devenit un brand recunoscut și premiat.

Orla Kiely iubește toate micile detalii create prin imprimeurile drăguțe și fermecătoare specifice mijlocului secolului trecut. Semnătura “stem print”  este ușor de recunoscut, oferind o identitate distinctă și unicitate brandului.

Astăzi, Orla Kiely a crescut devenind un brand global al stilului de viață nonconformist, incluzând produse gata-de-purtat, îmbrăcaminte pentru acasă, ca să numim câteva, dar și parfumuri și esențe pentru casă și o gamă de produse pentru baie.

Orla Kiely se vinde în peste 26 de țări în magazine de top incluzând Harvey Nichols, Harrods, Selfridges, Isetan, Mitsukoshi, Rustans, David Jones și multe alte locații independente. În Londra sunt 2 magazine Orla Kiely situate în zona consacrată pentru cumpărături din Covent Garden’s Seven Dials și pe Kings Road. Orla Kiely a deschis și câteva magazine pilot în SoHo, New York încă din 2011.

Colaborarea sa include lucrul cu Tate, prin proiectarea unei game exclusiviste de accesorii pentru Apple, Citroen, Uniqlo, Target. Totodată a scris și decorat frumoasa carte intitulată  “Pattern”,  inspirându-se din modul de viață Orla. Noua sa carte “Home” a fost lansată în Septembrie.

Gamă exclusivistă

Ada International și KMI Brands (deținătorul licenței de producție și comercializare a produselor Orla Kiely) au semnat un acord pentru crearea unei game exclusiviste de produse pentru hotel. Gama este o reflexie adevărată a liniei Geranium Bath & Body, ce folosește nu doar semnele lor grafice distinctive dar și aroma lor unică ce conține un amestec de 10 uleiuri esențiale.

Formula luxoasă și mirosul frumos include arome de mușcată, eucalipt și salvie ce revigorează și curăță corpul și mintea în același timp.

Gama conține recipienți de 30ml și 50ml, săpun cartonat de 30g si 50g precum și dispensere de 295ml.