The White Company

HOTEL CATALOG

ISTORIA BRANDULUI

WWW.THEWHITECOMPANY.COM

The White Company

Infiintata in 1994, The White Company s-a specializat in furnizarea unei game largi de accesorii si haine stilizate pentru casa, in principal in culoarea alb.

Compania care a pornit cu o brosura de doar 12 pagini si isi celebreaza cei 21 de ani de activitate a devenit unul dintre retailerii cu cea mai rapida crestere. Cu peste 450.000 de clienti, scoate opt cataloage pe an si opereaza un magazin on-line de succes.

Din Decembrie 1993, Chrissie a identificat si securizat 70% dintre furnizori, astfel incat si-a dat demisia din functia de asistent editor de sanatate si frumusete de la Harpers & Queen si urmatoarele 3 luni si le-a petrecut cautand si restul de furnizori. Cu un modest ajutor de tip CENTEC grant din partea autoritatilor locale, Chrissie a inceput prin a aduna materiale pentru primul catalog White Company. A avut doar 12 pagini si a fost realizat in casa unui prieten pe un pat imprumutat de la Simon Horn.

Cu un buget de publicitate inexistent, Chrissie a trebuit sa se bazeze pe recuzita clientilor prin publicarea in diverse articole editoriale si nu pe publicitate. Doua luni mai tarziu The White Company a fost lansata oficial. Raspunsul a fost fantastic, si la o saptamana dupa lansare, The Financial Times a publicat un articol despre compania proaspat lansata in pagina sa “How to Spend It”. Imediat au curs sute de cereri pentru catalogul care nici macar nu apucase sa fie tiparit.

In primele sase luni afacerea a rulat in mansarda casei lui Nick cu ajutorul lui Jo, sora lui Chrissie. Casa a fost umpluta instant cu primele cutii cu produse The White Company care apoi au fost trimise catre clienti. A fost dificil dar Chrissie a crezut cu tarie in conceptul ei si in intuitia ca era momentul perfect pentru aceasta nisa. Inca de la inceput au avut un telefon, fax si un computer la care Chrissie nu stia inca sa lucreze. Dar comenzile au inceput sa curga pentru Chrissie si Jo care de abia mai pridideau sa impacheteze si sa trimita pachetele catre oficiul postal. La inceput aveau intre 3 si 10 comenzi pe zi, dar cum numele The White Company a devenit tot mai cunoscut in aceea vara comenzile au crescut pana la 20 si chiar 30 pe zi. Datorita acestei cresteri compania s-a relocat intr-un mic depozit si a achizitionat un sistem de comenzi prin posta compet automatizat.

Imediat ce sistemul de comenzi prin posta a fost pus la punct si clientii au putut vedea si atinge produsele pe care le achizitionau, The White Company a deschis in 2001 primul sau magazin in Symons Street din Chelsea. Astazi sunt 20 magazine in UK, 2 magazine outlet, 4 concesiuni plus 13 francize si vanzarea tip retail s-a dovedit la fel de succes ca si cea prin posta.

Datorita posibilitatilor de vanzare pe diferite canale, produsele The White Company s-au diversificat proportional cu necesitatile clientilor sai loiali si in concordanta cu schimbarea moului de viata al lui Chrissie. Produsele pentru copii s-au inmultit de-a lungul anilor de la haine la accesorii pentru pat si mobila.

Inspirata de cele mai dorite branduri, care aduc stilurile impreuna in casa, GrafiNet Cosmetics va ofera o schimbare in materie de lux, cu doua game contemporane pentru cele mai sofisticate si stilizate bai. Prezentate intr-un ambalaj deosebit in completarea colectiilor de produse de cosmetica White & Black, aceste colectii de lux se potrivesc atat cu un interior contemporan cat si cu unul traditional.

The White Company Flowers

Aceasta gama de cosmetica pentru hotel este frumos aromatizata cu parfumul perfect si delicat floral, cu miasme de jasmine, trandafiri si neroli. Este prezentata printr-un design de lux, minimalist care se completeaza perfect atat intr-un cadru contemporan cat si intr-unul traditionalist. Poate fi furnizat in diferite volume pentru a satisface atat oaspetii de o noapte cat si pe cei cu sedere indelungata.

The White Company Noir

Aceasta gama deosebita este prezentata cu linii negre lucioase si caracteristici contemporane ce creeaza o senzatie de lux adevarat. Aroma Noir este un parfum de ultima generatie realizat pentru a relaxa si revitaliza corpul si mintea, cu note exotice de chihlimbar, mandarine proaspete si lemn aromat de santal. Gama de produse cosmetice The White Company este exclusivista si poate fi furnizata doar hotelurilor de lux. Orice nou client trebuie sa primeasca o aprobare din partea The White Company.

Ideea infiintarii companiei a venit in August 1993, cand fondatorul sau, Chrissie Rucker, a identificat o bresa in piata pentru accesoriile in alb frumoase dar si accesibile financiar. Chrissie, impreuna cu prietenul ei (actual sot) Nick Wheeler ( care lucra la compania de comenzi prin corespondenta Charles Tyrwhitt Shirts ) si sora sa Susie erau cu totii implicati in procesul de redecorare a caselor noi, dar nu reuseau sa gaseasca o colectie atotcuprinzatoare lenjerii albe, prosoape si servetele, etc. Piata la aceea data era polarizata intre calitate slaba cu un design ieftin si un design inaccesibil ca pret de cealalta parte a baricadei. Ideea s-a nascut, si la sugestia lui Nick, Chrissie a decis sa furnizeze propriile sale produse prin posta, adresandu-se unei piete nationale fara costurile generale de retail.